Terms and Conditions

قوانین تعویض و مرجوع کالا

بسیار خرسندیم که شما عضوی از خانواده ی چرم دکاموند هستید. خط مشی اصلی ما جلب رضایت شما بزرگوران می باشد و در این راستا تمامی تلاشمان را انجام می دهیم که با استانداردترین شرایط، سفارشات شما به دستتان برسد و تجربه بسیار لذت بخشی را از خرید محصولات چرم دکاموند داشته باشید.

اما با این وجود ممکن به دلایل مختلف شما عزیزان تقاضای تعویض و یا مرجوع محصول را داشته باشید که در این صورت همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش (پشتیبانی) در خدمت شما هستند تا مراحل انجام ثبت برگشتی شما را پیگیری نمایند. ارجاع و یا تعویض کالا ممکن است به دلایل زیر رخ دهد :

1- درخواست تعویض سایز و رنگ کالای سفارش داده شده

2-اگر کالای تحویلی مغایر با سفارش ثبت شده در سایز و رنگ باشد.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید:

  • کالا با شرایط اصلی و بدون استفاده (در خصوص کفش فقط روی فرش پرو شده باشد ، بدون ایجاد خط و چروک روی آن ) و در جعبه ی اصلی مجموعه دکاموند مرجوع شود.
  • برگه ی فاکتور و تمامی اقلام همراه محصول در بسته بندی مرجوعی باید ارسال گردد.
  • در صورت نیاز به تعویض ، درخواست خود را به صورت مکتوب داخل جعبه ارسال فرمایید.

توجه فرمایید که در صورت عدم رعایت موارد فوق، ضمانت 10 روزه بازگشت کالا از بین رفته و چرم دکاموند مسئولیتی در این قبال برعهده نخواهد داشت.

  • در کلیه قوانین برگشت کالا در چرم دکاموند در صورتی که محصول به همراه هدیه ارسال شده باشد بازگرداندن آن نیز الزامی می باشد.

3- اگر به هر علتی از خرید خود منصرف شدید.

  • اگر قبل از ارسال سفارش، از خرید خود منصرف شدید، تصمیم خود را به واحد پشتیبانی در تلگرام و واتس اپ که پایین تر ذکر شده و یا داخل سایت موجود است، اعلام بفرمایید تا مراحل لغو سفارش برای شما بدون هیچ گونه هزینه ای انجام شود.
  • اگر بعد از دریافت محصول خریداری شده منصرف شدید حداکثر تا 10 روز پس از دریافت محصول شماره فاکتور را برای همکاران ما در بخش پشتیبانی واتس اپ و تلگرام ارسال نمایید تا مراحل مورد نیاز را انجام دهند.
  • خواهشمندیم جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان، محصول خریداری شده را مطابق شرایط اصلی با بسته بندی اولیه و مصرف نشده (سالم) مرجوع نمایید.

4- اگر کالای خریداری شده، ایراد کیفی داشته باشد.

  • این خدمات فقط شامل کیف و کفش های خریداری شده قبل از استفاده می باشد. رویت خط و خش روی کالا به علت استفاده نادرست پس از مصرف مشمول این خدمات نمی شود.

توجه بفرمایید :

  • در صورت مخدوش و یا پاره بودن جعبه در هنگام تحویل شرکت پستی، از تحویل گرفتن بسته خودداری نمائید، بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا بصورت کامل تلقی میگردد و پس از آن مجموعه چرم دکاموند هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
    خواهشمندیم پس از خودداری نمودن از تحویل کالا حتما و سریعا با واحد پشتیبانی واتس آپ با شماره 09390613106 یا آیدی تلگرام dekamondshoes@ و یا شماره دفتر مرکزی 05137255285 تماس بگیرید و موضوع را گزارش دهید. توجه داشته باشید با توجه به بسته بودن کالا، خسارات ناشی از حمل و نقل، تنها از جانب شرکتی که کالا با آن ارسال شده است قابل جبران است.
  • لطفا به هیچ عنوان بدون اطلاع کارشناسان پشتیبانی، کالا را به صورت خودسرانه به مجموعه چرم دکاموند ارسال نفرمایید.
  • در صورت ایجاد هر نوع خط و خش و چروک که نسبت به وضعیت اولیه کالا ایجاد شود، امکان تعویض و مرجوع کالا وجود ندارد.
  • درنظر داشته باشید چنانچه کالا بدون ایراد تشخیص داده شود، واحد پشتیبانی مشتریان، این موضوع را به اطلاع مشتری خواهد رساند. دراین مرحله کالا بصورت امانی تا یک ماه نزد مجموعه چرم دکاموند باقی خواهد ماند و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه حمل، کالای خود را دوباره دریافت نماید و در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای مورد نظر در عرض یک ماه، مجموعه چرم دکاموند در قبال کالا و زیان های وارد شده بر آن و یا مفقودی آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت. اما چنانچه حق با مشتری باشد، به ایشان اطلاع داده میشود، کالا تعویض و بصورت رایگان ارسال خواهد شد.
  • اگر مشتری به علت مشکل کیفی و یا مغایرت سفارش با محصول دریافتی که توسط کارشناسان بخش پشتیبانی هم به تایید رسیده باشد ناچار به برگشت محصول شده باشد کلیه هزینه های بازگرداندن کالا اعم از بسته بندی، حمل و نقل و ... به عهده مجموعه چرم دکاموند می باشد.
  • مشتریان عزیز، برای بازگرداندن کالا حتما از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری محترم است و مجموعه چرم دکاموند تعهدی در قبال این هزینه‌ها به هیچ وجه ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه برگه مشخصات کالا و قبض شرکت پست از طریق واتس اپ با شماره  09390613106 یا تلگرام با آیدی dekamondshoes@، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، جهت اطمینان رسید پستی را نگه داشته تا در زمان لازم به پشتیبان ارائه دهید.
  • لطفا تا زمان رسیدن کالا به مجموعه چرم دکاموند، کدرهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید.
  • جایگزین کردن کالا فقط در صورت موجودی کالا میسر می‌باشد و در غیر این صورت ما موظف هستیم، مبلغ درج شده در فاکتور را به حساب مشتری عزیز مسترد کنیم.
  • واریز وجه ناشی از مرجوع کالا، پس از بررسی موارد ذکر شده (سلامت کالا، اقلام همراه و بسته بندی) تا 3 روز کاری آینده (بعد از تحویل کالا به مجموعه دکاموند) به خریدار اصلی استرداد میشود.

مشتریان عزیز دقت بفرمایید :

اگر از خدمات فروش اقساطی استفاده کرده‌اید، امکان عودت کالا و تعویض تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت پس نهایت دقت را داشته باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

تخفیف 5%
پوچ
دفعه ديگه .
تقریبا!
کد تخفیف 10%
دانلود رایگان کتاب
پوچ
امروز خوش شانس نبودی
تقریبا!
تخفیف 50%
پوچ
پوچ
شانس خود را امتحان کنید و برنده شوید...!

هر کاربر تنها میتواند یکبار استفاده نماید.

تقلب در مراحل بعدی قابل تشخیص است.

فروشگاه
علاقه مندی ها
خانه
وبلاگ
حساب کاربری من